pondělí 10. ledna 2011

Jak přichází Tiger Woods o sponzory

Byl označován za nejlépe vydělávajícího sportovce světa. Jeho příjem však netvořil zdaleka jen zisk za výhry na turnajích. Tiger Woods ždímal také své osobní sponzory. A nebylo jich zrovna málo. Pak ale přišla krize a americký průmysl začal šetřit. A škrtat své rozpočty museli také marketingoví manažeři známých globálních značek. A Tiger se nechtěně rozhodl, že jim ty škrty značně usnadní. Jeho milostné avantýry se jakoby náhodou objevily na veřejnosti v době, kdy firmy chtěly nebo vlastně možná nechtěly prodlužovat s Tigerem sponzoringové smlouvy. A tak postupně Tiger přišel vloni o Accenture, AT&T a Gatorade. Ani letošní rok však pro Woodse nezačal šťastně. Nejdříve mu smlouvu neprodloužil Gillette a minulý týden pro změnu časopis Golf Digest. Přitom populářní časopis, který vychází i u nás se k tomuto kroku rozhodnul po 13-ti letech. Když tenhle ten výčet doplníme o automobilku GM, která se s ním rozešla ještě před vypuknutím skandálu, Tiger přišel o polovinu svých chlebodárců. A teď už stačí připomenout, že ani na hřištích to Tigerovi nejde podle jeho představ. Proto se nabízí kardinální otázka. Zastaví golfista svůj pád? O další peníze ho totiž ještě určitě připraví rozvod s manželkou Elin. Takový byl poslední rok tygra.

1 komentář:

  1. Vrátí se Tiger Woods? Jako sportovec nejspíš ano, predpoklady pro to má. Vrátí se jeho sponzoři? Možná, ale v žádném případě už ne v takové míře. Značka Tiger Woods je po mrtvici a nikdy se z toho stoprocentně nezahojí.

    Tomáš Janča

    OdpovědětVymazat