středa 29. prosince 2010

Liverpool přijede na Letnou. A jaké vstupné bude?

Drahé. Nesmyslně drahé. Takto by se také mohlo odpovědět na položenou otázku. Je to již pěkných pár let, co se Sparta naposledy probojovala do jarní části evropských pohárů. Letos dostali k Vánocům její fanoušci opravdu krásný dárek v podobě duelu s velmi atraktivním soupeřem z Premier League. Vždyť Liverpool patří mezi nejslavnější týmy světa. Pravda, letos se mu moc nedaří, ale přesto vidět Torrese, Gerrarda a další bude neopakovatelný zážitek. Jen doufám, že koncem února nebude -20 stupňů Celsia a hráči nebudou hrát na neregulérním terénu a navlečeni do kulichů, roláků a tepláků. 

Já osobně sice nepamatuji, kdy jsem si musel na fotbal koupit vstupenku, ale přesto jsem byl docela zvědavý, jak se k cenové politice postaví management Sparty. Čekal jsem, že to "za hubičku" nebude, ale ceny mezi 1.500,- až 3.000,- Kč jsou opravdu trochu dost. Ne pro špičkové managery, kterým to stejně koupí jejich firmy, ale pro ty normální fotbalové fanoušky. Ti nebudou sedět v obleku ve VIP prostech a popíjet sklenku dobrého vína, ale budou ochotní fandit a pozbuzovat svůj milovaný tým. Jen jestli se jich tolik najde a aby byli na stadionu slyšet. Pokud maji zakoupenou permanentku, tak budou mít na vstupenku 40% slevu, ale i tak. Přece těch permanetkářu není tolik a ostatní budou muset šáhnout hluboko do kapes. A Reds mají věrné fanoušky a ti do Prahy na české pivo a holky určitě přijedou v hojném počtu.

Není to tak dávno, co ČMFS překvapil cenami vstupenek na zápasy reprezentace. Cena se také pohybovala přes 1.000,- a vyšplhala se až k 2.000,-. Za odměnu přišlo na kvalifikační zápas se Slovenskem opravdu velmi málo věrných. Prostě co je moc, to je moc. A tak mám takový pocit, že jít za Spartu za "tři litry" je fakt trošku mimo realitu. Četl jsem několik příspěvků na sociálních sítích a myslím, že si Sparta dost zavařila. Vlastně nemusíme chodit pro přirovnání daleko. I v českých médiích se psalo o cenách vstupenek na utkání Ligy mistrů mezi Žilinou a Chelsea. Ano, tou Žilinou, která vyřadili naší Spartu. A pak rozčarovala nejen své příznivce ale skoro celou slovenskou fotbalovou veřejnost. A jak to dopadlo? Neuhrála v celé LM ani bod. Já jenom doufám, že za ty prachy nedostane Sparta doma výprask!

Žádné komentáře:

Okomentovat